جراحی پلک
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی بلفاروپلاستی چه مشکلاتی را حل می کند؟


جراحی پلک بلفاروپلاستی در اصفهان مزایای زیادی دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. این جراحی برای حل موارد زیر کاربرد مثبت زیادی دارد.پوست شل و چروکیده که باعث ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می شود یا حالت طبیعی و خطوط پلک بالایی را به هم می زند و در برخی موارد ممکن است بینایی فرد را مختل کند.تجمع رسوبات چربی که باعث پف و افتادگی پلک بالا و پایین می شود.کیسه های زیر چشمفتادگی پلک پایین به حدی که سفیدی داخل چشم در قسمت زیر مردمک دیده شود.

 

بلفاروپلاستی در چه مواردی موثر نیست؟

بلفاروپلاستی در واقع یکی از روش های موثر برای رفع افتادگی پلک است اما در اینجا به مواردی که باعث زشتی صورت و چشم می شود اشاره می کنیم که بلفاروپلاستی تاثیری در آنها نخواهد داشت.جراحی بلفاروپلاستی هیچ تاثیری در رفع سیاهی دور چشم نخواهد داشت، بنابراین برای رفع سیاهی دور چشم باید از روش های زیبایی دیگر استفاده کنید. همانطور که در زندگی روزمره می بینید به دلیل برخوردهای زیاد با افراد مختلف، ممکن است افراد زیادی را ببینیم که بین دو ابروی خود چین و چروک هایی در ناحیه پیشانی دارند. بلفاروپلاستی گزینه مناسبی برای رفع این چروک های ریز و درشت نیست و باید از روش زیبایی بوتاکس استفاده کنید و نتیجه واقعی و مثبت را در این زمینه ببینید و لذت ببرید.

 

مشکلات پلک بالا و پایین


معمولاً افراد از پلک بالایی شکایت می کنند به گونه ای که اعلام می کنند در پلک بالایی احساس سنگینی می کنند و اغلب ابروهای خود را بالا می برند تا در این نقطه احساس سبکی کنند و یا ممکن است در مواقعی با مشکل بینایی مواجه شوند. به خاطر پف هایی که بالای پلک هایشان است یا احساس می کنند این پف روی مژه هایشان افتاده است. یا حتی ممکن است به سردرد و ظاهر خسته اشاره کنند.درست است که از بلفاروپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی یاد می شود، اما در واقع اینطور نیست زیرا خیلی وقت ها می توان از نظر عملی برای آنها استفاده کرد. گاهی ممکن است این پف به حدی باشد که دید آنها را مسدود کند یا وزن زیادی ایجاد کند یا میدان دید را محدود کند، بنابراین جراحی پلک می تواند این مشکلات را برطرف کند.مشکلات پلک پایین به گونه ای است که در بیشتر موارد پف کردگی و ظاهر خسته یا بیمار توسط افرادی گزارش می شود که می گویند از آنها سوال شده است که آیا شما بیماری کلیوی دارید که قسمت پایین چشم شما به این شکل است یا خیر. مواقعی که نمونه ای از افراد است پلک پایین پف کرده هستند.

 

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 





:: برچسب‌ها: جراحی پلک در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: